• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Vilka lån är snabbast?

Erik

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
8 Juni 2012
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Finns det någon långivare som är riktigt snabb till alla banker? Har inte hittat någon som betalar ut direkt till Swedbank till exempel. Tips?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
nej swedbank vill inte sammarbeta med tex smslånen.därför tar det längre tid få pengar utbetalda om man har swedbank.tror de måste betala ut på annat sätt om man har swedbank.jag är osäker på detta hur dom gör men vet att det varit notiser om att swedbank inte vill ha något med sådana lån att göra.lite rörig förklaring kanske.så hitta nån som betalar snabbt till denna bank blir nog svårt hitta.
 

Erik

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
8 Juni 2012
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
nej swedbank vill inte sammarbeta med tex smslånen.därför tar det längre tid få pengar utbetalda om man har swedbank.tror de måste betala ut på annat sätt om man har swedbank.jag är osäker på detta hur dom gör men vet att det varit notiser om att swedbank inte vill ha något med sådana lån att göra.lite rörig förklaring kanske.så hitta nån som betalar snabbt till denna bank blir nog svårt hitta.

Intressant, var har du läst det här någonstans?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag läste det nog i aftonbladet och även förr på swedbank hemsida.just för att de vill inte sätta folk i skuld.eller rättare sagt att man inte skulle förhasta sig ta ett sådant lån,detta var ju ett bra tag sedan.men googlar man swedbank smslån så kommer det upp en del.man får utbetalning men man får vänta ett par timmar extra eller till dagen efter beroende på när man söker.jag har också swedbank jag fick oftast pengarna dagen efter.
 

POIUYT

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
8 Maj 2012
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Förskottslön betalar ut alla dagar och även direkt till swedbank. Ansökte en lördag och fick pengar på kontot efter två timmar.
 

svensson

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Anöskte igår söndag på 6000 tog ca 7 min från det att jag skickade sms till att pengarna fanns på kontot "Nordea"
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp